Tehnologije

Imamo več kot trideset let izkušenj s tehnologijami različnih proizvajalcev, od samega začetka nastajanja interneta. Pri pripravah na projekt uporabljamo tiste tehnologije in tistega proizvajalca, za katere menimo, da bodo naročniku zagotovili najbolj optimalno rešitev.

V preteklosti smo delali s proizvajalci, kot so 3Com, ACC, Allot, Arris, Ascend, Alcatel, Bay Networks, Cascade, Cisco, Foundry Networks, Lucent, Nokia, Nortel, SafeNet, … Večina teh družb je v preteklosti šla skozi prevzeme in njihove tehnologije so sedaj združene v novejših družbah. Zadnjih deset let na področju segmentiranih požarnih pregrad, LAN stikal in WiFi tehnologije intenzivno sodelujemo z družbo Fortinet, na področju močnejših usmerjevalniških stikal pa z družbo Commscope (program Arris-Ruckus).

 

Načrtovanje

Minimalna, povprečna in maksimalna potreba pretočnost, največje sprejemljive zakasnitve, utripanje, minimalna razpoložljivost, maksimalni sprejemljivi čas izpada, linijska in vozliščna redundanca in maksimalni čas za ponovno vzpostavitev funkcije ob izpadu so med parametri, ki vplivajo na naše omrežne rešitve. Med 90% in 100% zanesljivostjo omrežja je velikanska razlika, ki jo je moč premostiti le z discipliniranim inženiringom. Zahteve omrežja določajo, kako globoko je potrebno iti.

Infrastrukturna prostrana omrežja, ščitena in balansirana SD-WAN in navidezna omrežja, mobilne povezave, Wi-Fi omrežja z redundančnim pokrivanjem in hitrim prehajanjem med vozlišči … rešitve postavljamo od spodaj navzgor.

Izvedba

Osredotočeni smo na montažo aktivne opreme in konfiguriranje omrežnih parametrov za vzpostavitev ciljne funkcije. Sami kabliramo le manjše stvari, sicer pasivni del prepuščamo specializiranim monterjem.

Prevzem

Po vzpostavitvi omrežja z naročniki ponavadi opravimo prevzemno testiranje. Mešan odbor preveri načrtovane funkcije. Prevzemnemu testiranju sledi prevzemni zapisnik, ki dokumentira stanje ob zaključku projekta.

Vzdrževanje

Vsakemu naročniku ponudimo možnost vzpostavitve vzdrževalne pogodbe. Ob podpisu ima naročnik zagotovljen odzivni čas dežurnega inženirja, telefonski dostop do dežurne službe in elektronske prijave napake. Po dogovoru lahko zagotavljamo nadomestno opremo za čas popravila naročnikove okvarjene opreme. V primeru opreme s podaljšano garancijo za naročnika uredimo vse formalnosti pri proizvajalcu za takojšnjo zamenjavo opreme z novo, zagotovimo identifikacijske kode za zamenjavo opreme ter ostalo.

Upravljanje

V primerih, ko se naročnik sploh ne želi ukvarjati s svojim omrežjem, lahko ponudimo tudi upravljanje omrežja iz našega nadzornega centra. Na daljavo nadziramo delovanje ključnih vozlišč in vmesnikov na njih, delovanje linij med vozlišči in preverjamo obseg toka prometa v omrežju. V vsebino prometa nimamo vpogleda. V primeru izpada proaktivno ukrepamo, tako da naročnik lahko niti ne začuti izpada. Naročniku lahko pripravljamo lahko berljiva grafična mesečna ali kvartalna poročila o delovanju omrežja, količini pretočenega prometa po vozliščih, vmesnikih in uporabnikih, naravi prometa in aplikacijah v njegovem omrežju.